بامن بمان (ساناز)
اجتماعی و عاشقانه 

متن زیر را دوست بسیار خوبم و هم نامم "ساناز خانمی " برام فرستاده :

شبیه برگ پاییزی

پس از تو قسمت بادم

خداحافظ ولی هرگز نخواهی رفت از یادم
خداحافظ و این یعنی در اندوه تو میمیرم
در این تنهایی مطلق که می بندد به زنجیرم
و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد
و برف نا امیدی بر سرم یک ریز می بارد
چگونه بگذرم از عشق، از دلبستگی هایم
چگونه می روی با این که می دانی چه تنهاییم
خداحافظ تو ای همپای شبهای تارم
خداحافظ به پایان امد این دیدار پنهانی
خداحافظ بدون تو گمان کردی که میمانم
خداحافظ بدون من یقین دارم که میمانی...
[ سه شنبه نوزدهم مرداد 1389 ] [ 18:56 ] [ ساناز ]

ساناز طبیعتا دختر حساسیه  .البته ممکنه بگید همه دخترها حساسند اگر چه نظر شما کاملا درسته اما اگه با ساناز ارتباط نزدیکی داشته باشین اونوقت می فهمین که حساسیت او با بقیه فرق میکنه او فوق العاده حساسه و احساساتش به راحتی جریحه دار میشه حساسیت بیش از اندازه اون در اغلب  موارد باعث میشه فکر کنه دیگران اونو درک نمیکنن که گاهی اوقات اینطور هم هستش چون دیگران قادر به درک چارچوب ذهنی ساناز که منشا حساسیت اوست نمی باشن . به نظر اطرافیان ، ساناز شخصیت پیچیده ای داره که به راحتی نمیتونی اونو بشناسی ساناز در عین حال که بسیار آرمانگراست نگرشی انفعالی نسبت به زندگی داره . همچنین از ظرائف زندگی لذت میبره .اما در ساناز تمایلی برای خیال پردازی وجود داره و همین امر اونو از واقعیت های زندگی جدا میکنه و به دنیای شیرن و قشنگ رویاها می کشونه ارزوهای رویایی ساناز که به نظر دیگران ممکنه مسخره بیاد ناشی از همین خیال پردازیه یکی از ضعف های ساناز اینه که بدون تائید دیگران کاری نمیکنه و براحتی تصمیم نمیگیره خیلی تردید داره اگه این پشتیبانی از خانواده دریافت نکنه به سراغ دوستاش میره و به همین دلیل برای دوستاش اهمیت خاصی قائل میشه در مجموع ارتباط با دیگران برای ساناز از ضروریاته و در همین راستا محافظه کاره و سعی میکنه تا حد امکان از ایجاد تنش و مشاجره در روابطش خودداری کنه از سوی دیگه بیان شفاهی افکار برای ساناز کار سختیه و او معمولا افکار درونی اش را در نوشته هایش منعکس میکنه و اما نکته آخر اینکه ساناز عاشقه اما هرگز در زندگی عاشق نشده !

[ سه شنبه نوزدهم مرداد 1389 ] [ 16:31 ] [ ساناز ]

یک پژوهشگر حوزه زنان با استنادبه نتایج مطالعات یک پژوهش در مورد وضعیت زنان در ازدواج موقت گفت: مدت اغلب ازدواجهای موقت بین یکساعت تا پنج ماه بوده و مشکلات اقتصادی مهمترین عامل تن دادن زنان به این نوع از ازدواجهاست.

معصومه پریشی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد نتایج این پژوهش که در گروه مطالعات زنان انجمن جامعه شناسی ایران ارائه شده است، ادامه داد: در این مطالعه از روش تحقیق کیفی استفاده شده و براساس نظریه مبنایی و مصاحبه های عمیق با زنانی که یا در عقد موقت بودند و یا تجربه ازدواج موقت را داشتند و حداقل زمان عقد موقت آنها یکساعت و حداکثر ۹۹ ساله بود مراحل آن انجام شد.

● کمک سازمانهای حمایتی در حد ضروریات زندگی است

وی با بیان اینکه اغلب زنانی که به ازدواج موقت درمی آمدند زنانی خانه دار بودند و هیچ منبع درآمدی نداشتند ادامه داد: تعدادی از این زنان نیز تحت پوشش سازمانهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی بودند که از کمک این سازمانها ناراضیند چرا که کمک آنها در حد ضروریات زندگی و خورد و خوراک است ولی این زنان اغلب دارای مشکل مسکن بودند و هزینه گزافی باید بابت اجاره خانه می دادند.

این پژوهشگر با بیان اینکه اغلب این زنان مسئولیت خانه را برعهده داشتند که یا تنها زندگی می کردند و یا دارای فرزند بودند ادامه داد: اغلب آنها سعی می کردند شغلی پیدا کنند ولی متاسفانه به دلیل نداشتن تحصیلات کافی و یا مهارت شغلی ورودشان به بازار کار مشکل بود. از طرفی تعداد معدودی که دارای تحصیلات بالا بودند به دلیل ساختار تبعیض جنسیتی سطح حاکم بر جامعه برای ورود به بازار کار با مشکل مواجه می شدند و یا از درآمد پایینی برخوردار بودند.

وی با بیان اینکه اغلب زنانی که در ازدواج موقت بودند و یا تجربه آن را داشتند در کارهای خدماتی مانند پرستار سالمندان و دیگر مشغول بودند گفت: معمولا زنانی که سابقه ازدواج موقت داشتند پیشینه ای از آسیب خانواده در زندگی آنها بود و یا درگیریهای خانوادگی و طلاق داشتند.

● اغلب زنان علیرغم میل باطنی ازدواج موقت می کنند

پریشی تصریح کرد: اغلب این زنان بعد از طلاق و یا فوت همسر تکیه گاه خود را از دست داده و دچار بحران بودند و به دلیل مشکلات مالی سعی می کردند ازدواج کنند. چون شرایط ازدواج دائم برای این زنان و به ویژه زنانی که دارای فرزند هستند فراهم نیست علیرغم میل باطنی اقدام به ازدواج موقت می کردند.

وی گفت: بسیاری از این زنان می دانستند که بسیاری از مردان توانایی مالی لازم را ندارند ولی با اندک وجهی که دریافت می کردند راضی بودند چون چاره ای جز این کار نداشتند.

وی ادامه داد: این زنان معتقد بودند اغلب مردان به دور از چشم همسر خود با دلایل مختلفی مانند سردمزاجی همسرانشان ازدواج موقت را انتخاب می کنند.

ازدواج موقت به شغل و منبع درآمد تبدیل شده است

این فعال حوزه زنان ادامه داد: بر اساس نتایج این تحقیق مردان حاضر نیستند که ازدواجهای طولانی مدت را انتخاب کنند. اما این سوال مطرح است که بعد از این ازدواج کوتاه مدت زن باید چه کار کند در حالی که طبق قوانین شرعی این زنان بین ۴۵ روز تا دو ماه باید عده نگه دارند و ازدواج نکنند. متاسفانه این گونه زنان بعد از یک ازدواج کوتاه خود دوباره به عقد مردی دیگری درمی آیند و ازدواج موقت به عنوان شغل و تجارت برای آنها درآمده است و باید دید آیا شرع با این مسئله موافق است.

وی با بیان این که اغلب زنان تامین نیاز مالی را دلیل ازدواج موقت خود ذکر کردند ادامه داد: تامین نیازهای مالی، عاطفی و جنسی در رده بندی قرار داشت و بیشتر زنان به تامین نیازهای عاطفی خود تاکید می کردند. تعداد محدودی نیاز به حمایت اجتماعی را دلیل ازدواج موقت خود ذکر می کردند.

پریشی با اشاره به این که تعدادی از نمونه های این تحقیق ازدواجهای ۹۹ ساله موقت که به ازدواج دائم شباهت دارد را تجربه کرده اند ادامه داد: در این نوع ازدواج به دلیل مدت طولانی و اینکه در اغلب موارد نیاز مالی زنان تامین می شد زنان از ازدواج موقت خود راضی بودند. در کنار آنها زنانی بودند که مدت زمان ازدواجشان بیش از سه و چهار ماه بود اما همواره نگران خاتمه آن و وابستگیهای عاطفی بودند.

وی تصریح کرد: برخی زنانی که چندین بار ازدواج موقت کرده بودند این نوع ازدواج برای آنها تبدیل به شغل شده بود. اغلبشان عنوان می کردند که در ازدواجهای اول وابستگی به همسر داشتند اما تجربه به آنها ثابت کرد که از این وابستگی آسیب می بینند. برای این زنان در دفعات اولی که به ازدواج موقت مردی در می آمدند و یا مدت صیغه آنها زیاد بود وابستگی عاطفی ایجاد می شد. نتایج این مطالعه نشان داد که بین افزایش مدت ازدواج موقت با وابستگی ایجاد شده برای زنان رابطه مستقیمی وجود دارد.

● تجربه افسردگی بعد از ازدواج موقت

این پژوهشگر با بیان اینکه اغلب زنانی که به عقد موقت درمی آیند افسردگی را تجربه می کنند ادامه داد: این زنان همواره هراس و احساس عذاب وجدان از این که به ازدواج مرد متاهلی درآمده بودند و اینکه ازدواج موقت آنها ممکن است تاثیری منفی بر روی زندگی زناشویی این مردان داشته باشد دارند.

وی در مورد رضایت اقتصادی زنان از ازدواج موقت خود گفت: رضایت اقتصادی این زنان متفاوت بود. برخی که مهریه هایی بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان دریافت می کردند رضایت اقتصادی بالایی داشتد ولی بعضی از همسران موقت این زنان نه تنها مهریه شان را پرداخت نمی کردند بلکه در مواردی از آنها سوء استفاده مالی هم می کردند به طور نمونه پول قرض کرده و یا از آنها باج می گرفتند.

پریشی در مورد ازدواجهای موقت یکساعت تا پنج ماه اظهار داشت: اغلب زنان مورد مطالعه در این گروه قرار داشتند. رضایت زنان در این ازدواجها متفاوت است. برای برخی از آنها نیازهای عاطفی و جنسی مطرح نبود و به دلیل مدت کوتاه ازدواج رابطه عاطفی برقرار نمی کردند و تنها نیاز مالی دلیل ازدواجشان بود. از طرفی با نگرانی بیشتری مواجه بودند چرا که مدت زمان ازدواج آنها کمتر بود.

این فعال حوزه زنان در مورد نگرش این زنان به ازدواج موقت گفت: دراین مورد زنان به دو گروه تقسیم می شوند.گروه موافق که نگرش مثبت داشتند و گروهی که نگرش آنها منفی بود. جالب است آنهایی که نگرش مثبت داشتند این نوع ازدواج را برای زنان بهتر می دانستند و می گفتند که در جامعه ای که حقوق زن رعایت نمی شود و زنان در دادگاهها برای طلاق سالها معطل می شوند و حق به آنها داده نمی شود، این ازدواج بهتر است چرا که شرایط فسخ آسان دارد و زنان در آن آزادی عمل دارند.

وی با بیان اینکه برخی دیگر نگرش منفی به ازدواج موقت داشتند گفت: این زنان عنوان می کردند که قلبا از این نوع ازدواج رضایت ندارند. آنها دلایل مخالفت خود را این گونه ذکر می کردند که از کلمه صیغه بودن متنفر هستند چرا که واکنش منفی در جامعه دارد و همچنین از آسیب رساندن به زندگی مردان متاهل احساس گناه می کردند.

● مشکل اقتصادی دلیل گرایش زنان به ازدواج موقت

پریشی ادامه داد: نتایج این مطالعه نشان داد مشکلات اقتصادی دلیل تن دادن زنان به این نوع ازدواج است و اگر فشار اقتصادی نبود ازدواج موقت زنان نیز با عشق و علاقه بود و نه از روی اجبار، آنها به دلیل نیازهای اقتصادی مجبور می شوند با اجبار و اکراه ازدواج کنند.

وی در مورد وضعیت سلامت زنانی که ازدواج موقت را تجربه می کنند به مهر گفت: در کشور ما آموزش جنسی بسیار محدود است که پیامدهای منفی را به ویژه برای این زنان دارد. وزارت بهداشت آموزشهایی برای ازدواج دائم پیش بینی کرده ولی چون ازدواج موقت به صورت پنهانی است افراد تحت این آموزشها قرار نمی گیرند از طرفی این گروه زنان از لحاظ تحصیلات در سطح بالایی قرار ندارند که اطلاع لازم را در این زمینه داشته باشند.

پریشی تاکید کرد: این زنان تنها از راههای پیشگیری از بارداری استفاده می کردند و اطلاع کافی از بیماریهای مقاربتی نداشتند و وقتی از آنها سئوال می شد که چگونه به سلامت مردی برای ازدواج موقت اعتماد می کنید پاسخ می دادند که فلانی را فلان آشنا معرفی کرده است. او فرد بدی را معرفی نمی کند.

این پژوهشگر تصریح کرد: تنها تعداد محدودی از این زنان بودند که اطلاعی از بیماریهایی مانند ایدز و هپاتیت داشتند و به راحتی به شریک جنسی خود اعتماد می کردند.

● اعتقادات مذهبی دلیل ازدواج موقت نیست

وی در مورد این که پیش از این مطالعه گمان می شد که افراد مذهبی تمایل بیشتری به این نوع ازدواج داشته باشند گفت: نتایج این پژوهش نشان داد که هیچکدام از دو گروه زنان معتقد و کمتر معتقد ، دلایل ازدواجشان را تاثیر مذهب اعلام نکرده اند.


ادامه مطلب
[ دوشنبه هجدهم مرداد 1389 ] [ 9:37 ] [ ساناز ]

اصلا به این موضوع توجه کردین که در ازدواج موقت دونفر مطرح هستن نه یک نفر ، شاید در این فرایند مرد پیشقدم باشه اما یک طرف دیگر زن هستش یعنی اونم این کار را قبول کرده پذیرفته که همسر کسی بشه که اون دارای زن و بچه است اگه در این بین به حقوق همسر اول تجاوز شده این خانم نیز در این امر شریکه نباید ازین موضوع به سادگی گذشت 

اشتباه بزرگ ما زنا اینه که تمام سعی و تلاش ما مربوط به قبل از ازدواج هست لباس خوب میپوشیم ورزش میریم هیکلمون میزون بشه سعی میکنیم با کمال آراستگی توی اجتماع ظاهر بشیم مرتب باشیم آداب معاشرت را کامل رعایت کنیم مواظب حرف زدنمون هستیم خلاصه سعی میکنیم با رفتار گفتار و کردارمان دل طرف مقابل را بدست بیاریم گذشت ما اونموقع خیلی زیاده و...

حالا باید فکر کنیم چرا بعد از ازدواج همه اونا فراموش میشه مگه ازدواج یک دامه که همینکه شکار خودمون را بدست آوردیم دست از تلاش برداریم

به نظر من اکثر مردهایی که  به فکر ازدواج مجدد میافتن بخاطر عدم توجه کافی زناشون هست اتفاقا من فکر میکنم زنیکه ازدواج میکنه یعنی همسری انتخاب میکنه اون اول راه است از این به بعد بیشتر باید تو دل برویی کنه طنازی کنه شاداب تر باشه بیشتر به خودش برسه لباسهای مناسبتر بپوشه قبلا اگه حیا داشته حالا باید برای شوهرش حیا را کنار بذاره اونو بعنوان یک جنس مخالف نبینه شریک خودش بدونه سعی کنه نیازهای اونو بنحو احسن برآورده کنه کمبودها را جبران کنه خلاصه نبض شوهرشو بدست بگیره

جدول شماره (1): قوانين ازدواج مجدد در برخي کشورهاي اسلامي

کشور

حکم ازدواج

شرايط

ضمانت اجرا

ايران

ممنوع، مگر با شرايطي

ـ عدالت و اجازه دادگاه

ـ تمکن مالي

ـ علل معين مانند رضايت زوجه ، عدم تمکين زوجه، زنداني شدن زوجه و ...

ـ شرط ضمن عقد نکاح بر منع زوج از نکاح دوم و حق طلاق زوجه اول

تونس

ممنوعيت مطلق

جرم

حبس + جزاي نقدي

سوريه

جايز، اما با شرايط

ـ مصلحت و مجوز شرعي

ـ توانايي نفقه دو همسر

ـ اجازه دادگاه

____

عراق

عدم جواز، مگر در موارد و شرايط معين

ـ اجازه دادگاه

ـ کفايت مال براي دادن نفقه

ـ وجود مصلحت مشروع

ـ رعايت عدالت

حبس + جزاي نقدي

عمان

جايز، اما با شرايط

ـ پرداخت نفقه

ـ اجراي عدالت

ـ مسکن علي­حده

____

ليبي

جايز، اما با شرايط

ـ رضايت زوجه در نزد دادگاه يا

ـ صدور حکم دادگاه در دعوايي به طرفيت زوجه

بطلان ازدواج دوم به درخواست زوجه اول

مراکش

جايز، اما با شرايط

اجازه دادگاه

اعلام به زوجه اول

فقدان شرط عدم نکاح با زن ديگر در ضمن عقد اول

ـ فسخ نكاح در صورت حق شرط براي زوجه اول

ـ درخواست طلاق از دادگاه براي زوجه اول در صورت ضرر

منشور خانواده مصوب قاهره

جايز، اما با شرايط

ـ عدالت

ـ تقبل همه هزينه­ها

ـ منافع مشروع و اجتماعي

ـ شرط ضمن عقد نکاح برمنع زوج از نکاح دوم و تعيين ضمانت اجرا

ـ حق طلاق زوجه اول در صورت عدم رعايت عدالت

يمن

جايز، اما با شرايط

ـ قدرت بر رعايت عدالت

ـ قدرت بر اداره عائله واطلاع زن دوم بر وجود همسر ديگر

____


ادامه مطلب
[ یکشنبه هفدهم مرداد 1389 ] [ 8:40 ] [ ساناز ]
در مطلب قبلی معنی کلمه "حیز "و شعرهایی که در آن از این کلمه استفاده شده بود آوردم حالا از وبلاگها ی دیگه گلچینی در اینمورد میارم و سپس تحلیل خودم ومهمترین قسمت که چند سئوال هست در آخر میاد اون قسمت آخررا حتما بخونید .

از چشم های حیز خیابان باران گناه می ریزد و من خیس خیس شده ام. دو کوهه! دستهایت را دراز کن تا چتری شود و مرا پناه دهد، شاید مانع غرق شدنم گردد. دو کوهه! ...(وبلاگ دوکوهه )


ادامه مطلب
[ سه شنبه دوازدهم مرداد 1389 ] [ 14:18 ] [ ساناز ]

حذر ز صحبت زاهد حیات اگر خواهی

که حیز باش و بزی دیر در جهان مثل است

از این اصطلاح چشم حیز زیاد استفاده میشود البته این صفت را برای مردان بکار میبرن و گاها به غلط این کلمه را بصورت حیض می نویسند که اون یه معنی دیگه داره یا کلمه حیز انتفاع نیز فرق میکنه بهر حال من با جستجو توی وبلاگهای دیگه در مورد کلمه "حیز "مطلبی تهیه کردم که اگه کمی حوصله داشته باشین تقدیم میکنم.


ادامه مطلب
[ سه شنبه دوازدهم مرداد 1389 ] [ 12:57 ] [ ساناز ]

یه مطلب جالب توی تابناک دیدم بنظرم جالبه که بعدا نقدش خواهم کرد

دخترم هيچ چيز را در اين جهان نمي توان يافت که شايسته آن باشد که دختري ناخن پاي خود را به خاطر آن عريان کند.....برهنگي بيچارگي عصر ماست. به گمان من تن تو بايد مال کسي باشد که روحش را براي تو عريان کرده است.
(بخشي از وصيتنامه منسوب به چارلي چاپلين)

پانزده سال يا كمي بيشتر داشت، صورتش را برنزه كرده بود، يك شال حرير روي سرش گذاشته بود، سر نه، پشت سرش گذاشته بود، موهايش را دكلره كرده بود، سفيدِ سفيد مثل موهاي مادربزرگم. خدا مي‌داند چقدر مواد شيميايي روي سرش ريخته بود كه موهايش اينطور سفيد شده بود. دخترك، صورتش را مثل نقاشيهاي معروف ونگوگ كه رنگ برجسته است رنگ آميزي كرده بود، از كرم پودر و پنكك و سايه و رژگونه و ريمل گرفته تا رژلب صورتي و برق لب و خط چشم و فرمژه و هزار و يك قلم رنگ و لعاب ديگر...

جامعه، آينه فرهنگ، آداب و بينش يك اجتماع انساني است و پوشش، ظهور جلوه‌اي از اين آينه است. پوشش زن ايراني هميشه تاريخ چه قبل از اسلام و چه بعد از اسلام پوششي مناسب، موقر و راحت بوده است. لباسهاي زنان ايراني، از جنس بسيار مرغوب، كار شده و با رنگهاي بسيار شاد تهيه مي‌شده و تا مچ دست و پاها را مي‌پوشانده. لباسي كه نشانگر وقار و حياي يك زن متمدن ايراني در جهان است. هويت تاريخي زن ايراني در جهان منحصر به فرد و برجسته است.

ايرانيان از ديرباز به پاكدامني اهميت مي‌دادند و زنان ايراني پوشيده با چادر يا پوشش‌هاي ديگري كه موها را مي‌پوشاند و سر تا پا را در بر مي‌گرفت، در ميان مردان ظاهر مي‌شدند. در يك مهر سنگي استوانه‌اي كه از دوره هخامنشي برجاي مانده و اكنون در موزه لوور فرانسه نگهداري مي‌شود، شاهزاده ايراني و نديمه‌هايش ديده مي‌شود كه شاهزاده خانم، چادر و نديمه‌ها سرپوش يا سربند دارند. در طرحي كه روي سنگي در ارگيلي تركيه نقش بسته است، زن ايراني باپوشش چادر و سوار بر اسب ديده مي‌شود. حتي سرپوش‌هاي پارچه‌اي دوره هخامنشي از زير برف‌هاي منطقه پازريك روسيه پيدا شده است.

... تجربه نشان مي‌دهد که به عنوان اينکه دين فلان چيز را مي‌گويد، نمي‌شود حجاب را بر زن تحميل کرد، و عبادت را بر پسر تحميل کرد، مگر اينکه يک آگاهي انساني پيدا کند، و اين‌ها نماينده يک طرز فکر باشد.
... شما طرز فکر بچه‌ها را عوض کنيد، آنها خودشان پوشش را انتخاب خواهند کرد ؛ شما نمي‌خواهد مدلش را بدوزيد و تنش کنيد ! او خودش انتخاب مي‌کند. شما را بطه عاشقانه بين او و اين عالم وجود برقرار کنيد ؛ او خودش به نماز مي‌ايستد. هي به زور بيدارش نکنيد!

بايد به نقد عملكردها و سياستها پرداخت و براي فرهنگ سازي و يا احياي فرهنگي جامعه ايراني اسلامي اقدام سريع و جدي نمود. مسأله پوشش تنها، يكي از مسائل فرهنگي ماست. مفهوم فرهنگ گستره كلاني را در بر مي‌گيرد، اما نمايندگان فرهنگي ما چه كساني هستند و ايده آلهاي فرهنگي ما چيست ؟ چطور بايد به سمت آنها حركت كرد و از چه كساني بايد كمك خواست؟ با اين تفاسير، من مي‌گويم بايد بيشتر براي جوانانمان وقت بگذاريم، بيشتر، بيشتر، بيشتر...


[ یکشنبه دهم مرداد 1389 ] [ 15:19 ] [ ساناز ]

راستش در مورد ازدواج و مباحث پیرامون پرده بکارت یه پرسشنامه تهیه کردم 

حالا میخوام یه جامعه آماری پیدا کنم و نظرات اونا را بگیرم

این جامعه آماری دختران بین 17 تا 40 سال را شامل میشه 

حالا اگه کسی میتونه منو در پیدا کردن جامعه آماری کمک کنه خیلی ممنون میشم

یعنی در واقع  راهنمایی کنین چه جوری 100 نفر با این مشخصات را پیدا کنم

که به پرسشنامه های من پاسخ بدن و برام بفرستن

پیشاپیش از راهنمائیهای شما تشکر و قدردانی میکنم

سربازرس ریچارد مارتین، رئیس بخش «قاچاق انسان و جرایم سازمان‌دهی شده» بریتانیا، در این باره گفت: «این که متهمان عملاً اقدام به فروش بکارت دخترانی حتی ۱۳ ساله به قیمت ۱۵۰ هزار پوند (۲۳۱٬۳۰۰ دلار) می‌کردند مسئله‌ای غم‌انگیز و دلخراش است».

از هم دوستان که به من توی این تحقیق کمک میکنن ممنونم

[ یکشنبه دهم مرداد 1389 ] [ 14:34 ] [ ساناز ]

مجله جالبی دیدم مطالبش خوب بود براتون لینک گذاشتم


من تعجب میکنم ما زنها با این همه توانایی به خودمون اجازه میدیم به ما ترحم کنند

آخه چرا ؟!

مگر عفت و پاکدامنی کمال نیست پس چرا از این کمال حداکثر استفاده را نمیکنیم

مثلا با احساس بودن عیب محسوب میشه که ما ازون فرار میکنیم

مگر عشق و عاشق شدن بد هست که ما ازون گریزانیم میترسیم اونه آشکار کنیم

عشق به پاکیها وفاداری به آرمانها آرزوها

عشق ورزیدن به اونهایی که دوستشان داریم 

اینکه با دیدن یه حادثه احساسات خودمونو بروز میدیم مگه بده

اگه یه حادثه تلخ میبینیم و گریه میکنیم چه عیبی داره

اگه برای عشقمون خودمونو خوشگل میکنیم و عشق خودمونو بروز میدیم مگه بده

بنظر من این عین پاکی صداقت و درستی هست

ما عشق پاک خودمونو صادقانه نثار دوست میکنیم

ما صادقانه روح فکر و بدمونو در اختیار دوست قرار میدیم

ما در عشق ورزیدن پاکترین هستیم

خالصانه با معشوق خود در ارتباطیم

حتی معشوق خود را می پرستیم

و دوست داریم معشوقمان همیشه در کنارمان باشه مال خودمان باشه

و برای بدست آوردن این عشق پاک از هیچی دریغ نمیکنیم

و حاضریم از همه چیز بگذریم حتی از بهترین عنصر وجودی خودمان

بعضیها از اینکه خودشونو در اختیار محبوب خودشون قرار بدن خجالت میکشن چرا ؟

بنظر من عشق پاک ارزش همه چیزو داره

پس باید قدر این همه پاکی و صداقت را بدانیم

و اگر علامتی از عشق پاک دیدیم ازون نهراسیم و پاسخ صحیح به اون بدیم

از اینکه برای عشقمون لباس زیبا بپوشیم آرایش کنیم تا اون خوشش بیاد

لباسی را بپوشیم که اون دوست داره

جایی بخوابیم که اون دوست داره طوری بخوابیم که اون دوست داره

اینا نشانی از عشق پاک و صادقانه هست و چیز دیگری جز این نیست



[ شنبه نهم مرداد 1389 ] [ 9:4 ] [ ساناز ]

میدونید  که  intercourse  همان  داخل  کردن  آلت  مردانه  در  مجرای  رحم  هست..  اما  اصطلاح  دیگری  داریم  به  اسم  outercourse  ..  یعنی  ایجاد  حالت  اوج  هیجان  جنسی  و  ارگاسم  بدون  وارد  کردن  آلت  تناسلی  مردانه.  این  مسئله  سوال  خیلی  افراد  هست..  که  به  هر  دلیلی  نمیخوان  مقاربت  واژنی  داشته  باشند  و  مختص  ایران  هم  نیست…  ضمن  اینکه  باعث  میشه  زوجین  احساس  صمیمیت  بیشتری  کنند.  در  این  حالت  هیچ  مایع  منی..  خون,  و  یا  مایعات  زنانه  بین  دوطرف  رد  و  بدل  نمیشه.  و  میشه  گفت  این  روش  هم  احساس  رضایت  به  طرفین  میده  و  هم  مانع  حاملگی  های  ناخواسته  و  بیماریهای  مقاربتی  میشه.  حالا  اونها  چی  هستند..  
 hot  talk  یا  به  اصطلاح  صحبت  های  عشقی  کردن..  مثلا  گفته  شده  یکی  از  رموز  پایداری  روابط  عشقی  زناشوئی  اینه  که  همدیگر  رو  به  اسامی  عشقی  و  یا  اسامی  که  طرف  خوشش  بیاد  و  باعث  تحریکش  بشه…  صدا  بزنن.  و  یا  اینکه  sexy  stare  داشته  باشن..  
 یعنی  با  نگاه  شهوانی  همدیگرو  نگاه  کنن..  چیزی  که  زنهای  ما  وقتی  میخوان  طرف  رو  خیلی  سکسی  خطاب  کنن..  میگن  طرف  خیلی  حیزه..  اما  چه  خوبه  که  زن  و  شوهر  همدیگرو  گاهی  به  حالت  حیز  نگاه  کنن.  حالت  دیگرش  اینکه  با  هم  دوش  بگیرن  و  حمام  کنند.  و  یا  اینکه  با  تلفن  با  هم  بطور  سکسی  حرف  بزنن  و  به  اصطلاح  با  هم  راحت  باشن..  و  یا  اینکه  با  email..  با  هم  عشق  بازی  کنند.  و  یا  اینکه  با  تحریک  سینه  و  دستگاه  تناسلی  همدیگر  رو  به  اوج  حالت  جنسی  برسونند.
[ چهارشنبه ششم مرداد 1389 ] [ 19:36 ] [ ساناز ]

بنظر من همانطور که آراستگی و زیبا بودن زن مهم است و بدون اینا زن معنی پیدا نمیکند باکره بودن زن هم یکی از ویژکی انحصاری زناست و ما زنا بخاطر این ویژکی باید افتخار کنیم یعنی وقتی مطلوب محبوب قرار میگیریم که دست نخورده باشیم از اینکه شخصی ماشین نو می پسندد حاضره پول بیشتری براش بده اینکه بد نیست  بنظر من خوب بودن ماشین نو را نشان میده

همانطور که بزک کردن زن طبیعی و مورد پسند جامعه است بنظرم باکره بودن زن هم نوعی آرایش  و وزانت زن محسوب میشه

ما زنا باید به اون افتخار کنیم نه اینکه نوعی تبعیض بدونیم مثل اینکه بگیم چرا زنا باید لباس خوب بپوشن خودشون را خوشگل کنن خودشونو برای شوهرشون آماده کنن چرا در آغوش شوهرشون میخوابن تا همسرشون اونا را نوازش کنه اینا بنظرم بد نیست  بلکه این رفتار موافق طبیعت زنه و لطافت طبع زنو میرسونه  ما نباید طبیعت خودمونو انکار کنه بنظرم این نقطه ضعفه که ما نقاط قوتومنو نادیده بگیریم

  تنها میمونه اونهایی که بعلت غفلت یا حادثه بکارت خودشون را از دست دادن حالا اینا باید چیکار کنن

[ یکشنبه سوم مرداد 1389 ] [ 10:18 ] [ ساناز ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

ساناز به معنی بی‌همتا، بی‌مانند،نادر ویا کمیاب می باشد ساناز نام گلی در شمال ترکیه است.در باب تفاوت بین گل رز معمولی و رز ساناز ، این است که گل های ساناز کوچک تر است و در صورت مهیا بودن دمای زندگی ، در زمستان هم گل دهی می کند
من سانازم خیلی ترد و شکننده ام دلم خیلی نازکه پس با احتیاط بسویم قدم بردار اما بدان آغوشم برای دوستانم باز است و از روی خشوع بر دستان پر مهر و محبت آنها بوسه میزنم و از دیدار آنها اشک شوق میریزم شاد باشید عزیزانم
امکانات وب